انتقاد شدید کی روش از داور بازی ایران - آرژانتین

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی آرژانتین مقابل ایران در مورد اینکه برداشتش از بازی چه بوده گفت: همان اتفاقی افتاد که انتظار داشتم. آرژانتین عالی بازی می کرد، پاس می داد و ایران با تمرکز و سازماندهی زیاد کار می کرد. در نهایت بازی احساسی دیدیم و همانطور که قول دادم لازم بود دفاع کنیم.

 

وی اضافه کرد: قول داده بودیم کارمان بهبود پیدا می کند. می خواستیم به دروازه آرژانتین نزدیک شویم و چند موقعیت هم داشتیم‬.  گل توسط لیونل مسی زده شد که بارها تلاش کرد موقعیت مناسب را پیدا کند. او موقعیتش را پیدا کرد و در نهایت گل زد‬. ما با همین ترفند در بازی بعدی به میدان می رویم. ‫

 

‫کی‌روش اظهار داشت: شخصیت دیگر تاثیر گذار در این بازی داور بود چون یک پنالتی روشن را نگرفت که با اعلام آن شرایط بازی تغییر می کرد. من به تیم خودم افتخار می کنم‬. ‫قابل قبول نیست داور 5 متر مانده به صحنه تکل اعلام پنالتی نکند.

 

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: تصمیم من شوت در 5 دقیقه آخر بازی بود چون می خواستیم بازی را ببریم. زمانی بود که نیاز به ریسک داشتیم اما همواره مسی می تواند در این شرایط تغییر ایجاد کند. ‫اگر داور آن پنالتی می گرفت دیگر گلزنی برای آرژانتین آسان نبود‬.

 

‫کی‌روش در پاسخ به این سوال که همه مردم اعتقاد دارند حق ایران شکست نبوده اما در بازی آینده چقدر شانس برتری و صعود داریم و آیا هنوز فکر می کنید ما تنها باید با احترام اینجا را ترک کنیم، گفت: نمی توانم پیش بینی کنم نتیجه بازی بعد چه خواهد شد. اگر پیش بینی می کردم زندگی دیگری داشتم. ما اکنون احتیاج به استراحت بعد از این بازی سخت داریم. 4 روز وقت داریم که یک روز آن استراحت است‬. ‫می خواهم روحیه بازیکنان و تمرکز آنها را مانند قبل حفظ کنم‬.

 

وی یادآور شد: ‫در نیمه اول زجر کشیدیم اما نیمه دوم بهتر شدیم. ما هیچ وقت خسته نمی شویم و تظاهر نمی کنیم که می خواهیم به حریفانمان خسارت بزنیم. ‫مطمئنا آرژانتین شایستگی داشت و نمی توان مقابل برد آنها علامت سوال گذاشت، اما شهرت باعث برتری نمی شود. ما 90 دقیقه رقابت کردیم. دو تیم عالی مبارزه کردند‬ ‫یک تیم بازیکنان نابغه داشت و یک تیم از بازیکنان تلاشگر بهره می برد‬.

 

کی‌روش تاکید کرد: ‫با احترام می گویم مسی عالی بازی کرد و گل زیبایی زد اما داور تصمیم خوبی برای پنالتی نگرفت‬. ‫در ویدئو دیدم داور 5 متر نزدیک به صحنه بود و نمی توانست صحنه را ندیده باشد‬. ‫من ناامید هستم و امیدوارم مرا به خاطر این حرف‌ها مجازات نکنند.

 

سرمربی ایران گفت: آرژانتین را تحسین می‌کنم. ما 90 دقیقه رقابت کردیم‬ ‫و سطح‌مان را نشان و ارائه دادیم اما داور در آن سطح نبود.

 

‫وی در پاسخ به این سوال که بازی تیم شما خیلی دفاعی بود اما گفتید تلاش کردید از دو مهاجم برای پیروزی استفاده کنید و چقدر برزیلی های بلو هوریزنته در کار شما تاثیر داشتند خاطرنشان کرد: نمی توانم این را از طرف تیم ایران نگویم؛ باید از همه حامیان ایران تقدیر کنم. آرژانتینی ها زیاد بودند اما ورزشگاه فقط آبی و سفید نبود. من از مردم شهر بلوهوریزونته تشکر می کنم‬. ورزشگاه 50 -50 بود و من به طور کلی از همه آنها تشکر می کنم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ورزشی
برچسب‌ها: بازی ایران و ناداوری داور

تاريخ : یک شنبه 1 تير 1393 | 1:28 | نویسنده : بانوی پرتقالی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.